Vyhledávání


Kontakt

Isabela nebo Laysa

Icq:577-618-344

E-mail: laysa@email.cz

Novinky: 

První dvě povídky:

Nikdo E.W. Blacková od Višnu

Strýček Black od Višnu

První Autor je Višnu!

Celé jméno:Višnu Hathor Lucka Eva Gymiekis Vlček Trefil Lupin Rahl Wolff Black

Web:visnu.webgarden.cz

Email:LuVu@seznam.cz

Icq:301-705-039

Kartotéka Povídek začíná

Kartotéka Povídek začíná

14.11.2009 10:32

Dnes 14.listopadu 2009 byla vytvořen web!

O čem je tento web?

O povídkách,hlavně z Harryho Pottra(HP).

Jaké výhody mám autor,když je sem něco vloží?

Zvýší se počet čtenářů jeho povídek,abych to řekla nelehce "Bude mít víc popularity".A hlavně je bude je mít v bezpečí.

Jak sem může vložit povídku?

Stačí mi napsat na Andig1@seznam.cz nebo laysa@email.cz.

Dají se vložit i jednorázovky?

Samozřejmě.

Bude mít autor přístup na tyto stránky?

Ne!Nedostane se do soukromí stránky.

Proč?

Protože až těch autorů bude hodně tak,každý bude chtít mí něco jiného jiný vzhled(např.).Proto bude správce já,ale pokud budou nějaké návrhy tak mi je napište a já vám zkusím vyhovět.Pište na laysa@email.cz

Bude u povídky jméno nebo přezdívka autora?

Ano,bude.Taky jeho web a popřípadě jiné informace,které mi pošle

 

Jěště pár informací na konec:

Na každou povídku se ztahují autorská práva,které si určí autor.

Přístup na web mají všichni.

Povídky označené 18+.Nejsou vhodné pro osoby mladší 18 let apod.

K povídce může autor poslat obrázky nebo nějaký jiný soubor.

Povídky můžou být slovenské a české jiné ne.

 

Dotazy,otázky,navrhy mi pište na laysa@email.cz